roterende banner

woensdag 25 maart 2015

Het clubgevoel van ENPS

Graag sta ik even stil bij de inzet van onze supporters en fans van afgelopen zaterdag. Het is hartverwarmend om te zien, dat tafels, stoelen en stukken worden klaargezet, er broodjes zijn inkocht, gesmeerd en verkocht, het bier koud gezet, de koffie geurig en vers. De appeltaart geregeld, wedstrijd formulieren ingevuld, wedstrijd in goede banen geleid. Twitters de wereld ingeslingerd, alle stukken gesorteerd en mooi in doosjes. De materiaalkast uitgemest, (die houden we vanaf nu netjes toch?), pennen bijgevuld, de kas op gemaakt, de zaal opgeruimd. Dan heb ik de Tosti’s, een verwarmde speelzaal en troostende woorden nog niet eens genoemd. Echt geweldig.
Dank jullie wel!
Kees

6 opmerkingen:

  1. Mooi gesproken Keesie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar moet op gedronken worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou daarbij graag de kas willen opmaken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik noteer je als penningmeester t.b.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He ,! IK wil ook wel de kas OP maken ( b.v bij Tjonge jonge )

      Verwijderen
  5. Off-Topic. Uit het caissa verslag enps2-caissa8 :

    Frans Roes beleefde een vreemde schaakavond. Tijdens de partij raakte hij geobsedeerd door de felle kleurcombinaties op de sokken van zijn tegenstander. Zelf houdt hij meer van zwart. Steeds weer dwaalden zijn ogen af naar de bizarre patronen op het textiel aan de voeten van zijn opponent. Concentreren was vrijwel onmogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen