roterende banner

zaterdag 30 april 2016

Invallers

Er waren gisteravond twee last-minute invallers nodig. Boudewijn viel in voor Peter Nitschke die door omstandigheden was verhinderd, en Bas kwam om 20:00 uur vertellen dat hij ziek was. Nadat ik 2x had gezegd dat ie toch spelen moest keek hij me zó zielig aan dat ik om 20:05 besloot zelf te gaan spelen. Een geluk bij een ongeluk, want ik won en op deze manier wist ik mijn seizoen goed af te sluiten. Toen ik op 0 uit 2 stond voelde ik me flink beroerd, maar na een eindsprintje van 3 uit 3 ben ik daar weer helemaal overheen. Dus.. Bas bedankt, en natuurlijk veel beterschap. De afwezigen hoeven zich helemaal niet bezwaard te voelen, want Boudewijn won ook, de invallers scoorden 2 uit 2. Hier mijn partij:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten