roterende banner

zaterdag 30 april 2016

ENPS 2e club van A'dam, de interne en Tony

We hebben het gehaald! Op het nippertje, dat wel, maar toch, de tweede plaats is gehaald! Aan het begin van het seizoen was ik er van overtuigd dat we kampioen zouden gaan worden, maar dat heb ik snel moeten bijstellen. Het ging eventjes zo slecht met ons dat ik uiteindelijk heel blij en trots ben met de tweede plaats. De eindstand aan kop is:
1.  VAS 2         16 
2. ENPS 1 13
3. Caissa 6 12
En de uitslagen van vanavond:


Intern werd de 13e ronde gespeeld. Zeer verheugend was de aanwezigheid van Tony. Na jaren van absentie was ie er weer. Of eigenlijk maar voor de helft, want zijn gewicht was gehalveerd. Hij speelde niet mee, maar was onophoudelijk vol lof over de club, en beloofde vanaf nu (of volgend seizoen, ik weet het niet precies meer) weer wekelijks te komen. Goed nieuws, welkom terug Tony, wat hebben we je gemist!

Uitslagen interne - Ranglijst - Kruistabel

Niek

PS Peter van der Vlis kon na afloop zijn jas niet meer terugvinden. Hij dacht dat iemand hem misschien per ongeluk had meegenomen. Bel hem als dat zo is op 06 51788153.

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Geef die jas terug Hoekstra ! ( zelden zo,n chaoot als die Van der Vlis gezien ,aardige man maar hij zat maar de hele tijd in zijn rugzakje te friemelen waar hij een thermoskan thee in had zitten ,Johan was hier heel boos over eigen drank !!

      Verwijderen
    2. Dat was niet van de vlis maar stigter meen ik.

      Verwijderen
    3. Ik hoop overigens wel dat die jas terugkomt.

      Verwijderen
    4. Ja je hebt gelijk,het was Dr Jurgen Stigter ,De grootste particuliere schaakboeken verzamelaar van Nederland circa 25.000 schaakboeken heeft ie (zouden die allemaal in dat kleine rugzakje passen ? )

      Verwijderen