roterende banner

dinsdag 5 april 2016

Nieuwsflits van het bestuur........

Peter Hoekstra wordt bestuurslid van ENPS

Uiteraard zal de ALV Peter formeel nog moeten benoemen, maar we zijn reuze blij met de versterking van het bestuur. Peter zal de interne competitie als aandachtsgebied hebben, de wekelijkse indeling zal ook door het reguliere indelingsteam Jan, Bas of Kees ondersteund blijven worden. Deze taak blijft verdeeld over de liefhebbers. Graag een warm welkom voor Peter. (en trakteer hem een biertje) Cheers!

Forza ENPS
Kees

3 opmerkingen:

  1. Krijg nog tig biertjes van die Hoekstra ! maar wil hem nog wel tig biertjes geven mits hij mij gewoon eerste zet in de interne ( ook als ik alles verloren heb ) Lastige vragen van medeleden moet ie pareren met de woorden "" Dit is een bestuursbesluit "" Corruptie ? Nee hoor zo zijn Surinamers niet ,maar evengoed proficiat Peter !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou heb gelijk maar mijn contributie overgemaakt, want ik zag dat ik dat nog niet gedaan had en dat kan een bestuurslid in spé natuurlijk niet op zijn geweten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen