roterende banner

zondag 3 april 2016

Aran Köhler vs Jan Timman

Afgelopen vrijdag sprak Aran me aan. "Morgen speel ik in de KNSB, eerste klasse, voor HWP op het eerste bord. En we moeten tegen Wageningen, dus ik speel tegen Jan Timman!" en hij voegde er nog ernstig aan toe "Niet op internet zetten hoor!", dit omdat Aran op 1 een tactische zet van HWP betrof. Omdat ik Aran al vaak over Timman heb horen spreken weet ik dat hij al lang een groot fan is. Dat zou toch wat wezen, stel je eens voor dat hij van zijn oude idool zou winnen. Lees hier hoe het afloopt... 

Niek

1 opmerking:

  1. O je ! dat is mijn schuld,ik zette het op de website zaterdag om 10.30 uur .Jan las dat ook en dacht ja doei! Die Aran heeft gisteren net van Marco Wielemaker gewonnen ,die is in bloedvorm nee geef mijn portie maar aan Fikkie ik speel wel op 3

    BeantwoordenVerwijderen