roterende banner

maandag 4 april 2016

Vrijdag a.s. kraker ENPS4

Er is nog maar één ENPS-team over dat echt serieus meedoet voor een kampioenschap en dus een promotie, en dat is het vierde. Zie de tussenstand in klasse 3B:
Aanstaande vrijdag ontmoeten de nrs 1 en 2 elkaar, ENPS4 ontvangt thuis het vijfde van A'dam West. Dat wordt dus een berespannende strijd, ik kijk er al naar uit.. Topscorers tot nu toe in ons team zijn Martin Rekelhof en Theo Bakker, zij hebben beiden maarliefst 5 uit 5 achter hun naam! De bescheiden captain Victor Bartman doet met zijn 2 uit 2 vooralsnog ook geweldig mee. Veel succes allemaal heren!

Niek

4 opmerkingen:

  1. interessant! ik kom denk ik maar even een kijkje nemen. gr.rr ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Rimme! Goed je weer eens te zien en spreken.

    Ik werd vannacht trouwens badend in het zweet wakker. Er is nog een team dat serieus mee doet om een kampioenschap. En wat voor kampioenschap, de Amsterdamse beker!! Hoe kon ik ze vergeten, de keurtroepen, ons valggenschip, het elitecorps van ENPS. Sorry jongens van de cup, sorry ENPS, sorry wereld!! De reden is dat ik het artikeltje even snel tussendoor op mijn werk schreef (ik hoop dat ze niet meelezen, mijn directeuren)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. begrijp ik nu dat Rimme in Nederland is? Gezellig als dat zo is.

    BeantwoordenVerwijderen