roterende banner

woensdag 20 april 2016

Partij Bottema halve finale SGA-cup

4 opmerkingen:

  1. leuk om de partij nog een keer na te spelen, op de avond vond ik het super spannend, en dat was het dus ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, die is sterk!! Dat is nog eens een staaltje rechtpraten wat krom is.
    Als ik had gezegd je MAG NIET aannemen dan had Tom het zeker wél aangenomen. "Want, tja, je had moeten zeggen je MOET niet aannemen" Zou hij dan achteraf delibereren. tss .. die jeugd van tegenwoordig. Doe je daar als coach je stinkende best voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niek,je lijkt het niet goed te begrijpen.

      Als je had gezegd: je mág het niet aannemen, had ik geen keuze gehad en het niet aangenomen. Want ik doe wat jij zegt.

      Als je had gezegd: je moet het niet aannemen, had ik het niet aangenomen want ik doe wat jij zegt.

      Met "je mag het aannemen" geef je mij een keus en leg je grote druk op me.

      Verder doe je het best aardig als teamcaptain, hoor!

      Verwijderen
  3. Leuke partij en ook leerzaam. Jammer dat zo'n goed gespeelde opening verputst wordt maar ach we staan voor. Succes morgen toegewenst aan de andere 2 spelers. Ik kan het helaas niet volgen via twitter dus ik ga je maar af en toe lastig vallen op de app Niek!

    BeantwoordenVerwijderen