roterende banner

woensdag 8 april 2015

This is your captain speaking

Voor ENPS is the sky the limit. Space is the final frontier zeg maar. ENPS boldly goes where no club has gone before! Toch ziet interim voorzitter Kees Bakker een vuiltje aan de lucht.
Welke missie ziet onze kapitein niet van de grond komen?
a) dat we een vrijwilliger gaan vinden die volgend seizoen hem opvolgt,
b) dat het eerste na dit jaar nog in de KNSB speelt,
c) dat Ronald Post ooit op eigen initiatief een partij in de externe gaat spelen,
d) dat we voor het derde jaar op rij de finale van de SGA-cup halen,
e) anders, namelijk...

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bah Kees, pessimist!

      Verwijderen
    2. een verantwoordelijke interim voorzitter met als beroepsdeformatie: risico’s, ik geef het je te doen...... Forza ENPS!

      Verwijderen
    3. Nou kijk je krijgt natuurlijk Nooit een vrijwilliger om Kees op te volgen ! Of Laurens en Leo van Benthem voelen zich plotseling geroepen tot hogere sferen ! Mijn favoriet om voorzitter te worden zijn de beide Theo,s heb ze allebei hoog zitten ook Peter H lijkt me wel wat als voorzitter ( het eerste wat Peter H als voorzitter doet is mij royeren maar dat terzijde ! )

      Verwijderen
  2. Hola, hola, nog wbt A: terechte vraag, maar ík heb er helaas nog geen antwoord op. we denken er op dit moment hard over na. zo gauw we eruit zijn laat ik het Kees, en jullie, weten!

    BeantwoordenVerwijderen