roterende banner

vrijdag 24 april 2015

ENPS 2 eerste met straatlengte voorsprong

We hebben weer gewonnen en staan in de eindstand 6 punten los van de nummer twee.

1. Arnth  0 
2. Ailko 0R (maar hij verloor ook in het echt)
3. Sanne ½
4. Jan V 1
5. Bas 1
6. Tom B 1
7. Ron H ½
8. Niek 1
Ik heb een domme fout gemaakt door Ailko op te stellen. Achteraf bleek dat hij niet speelgerechtigd was. Hij speelt normaalgesproken voor ENPS4. Ik had op de SGA-site gezien dat hij 2 uit 2 achter zijn naam had staan voor ENPS3. Maar de SGA-site had mij gefopt. Doordat de SGA altijd zo onbegrijpelijk langzaam is met het updaten van uitslagen (het veteranentoernooi bijv. verwerkt de wekelijkse uitslagen steevast pas na 3 of 4 dagen, zelfs na de laatste ronde) staat er nu plotseling 3 uit 3 genoteerd bij Ailko in ENPS3. En meer dan drie invalbeurten hebben spelers niet in de amsterdamse competitie. Maar het blijft helemaal mijn fout, want ik had het kunnen weten, ik had beter intern te rade moeten gaan.

Later meer..

Niek

1 opmerking:

  1. Oprechte felicitaties aan dit gouden ENPS team! Ik vermoed zo maar dat de externe kanjer ook uit dit team gaat komen.

    BeantwoordenVerwijderen