roterende banner

vrijdag 29 januari 2016

Wijk aan Zee 29-01-2016

Live vanuit het perscentrum in Wijk aan Zee: de vier dappere tienkampers aan het werk!
En er is nog een ENPS-er hard aan het werk, onze Tom leidt dagelijks de drukke perskamer in goede banen. Daarnaast legt hij niet alleen clubgenoten maar ook de grootmeesters van de Masters en Challengers vast. Iedere dag interviewt hij Carlsen en de andere toppers.
En hij heeft het zwaar, want vorige week nog moest Tom met Carlsen naar Ajax-Vitesse, Ajax won met 1-0.

6 opmerkingen:

  1. Iedereen gaat naar de Tata en Ik krijg geen uitnodig... :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet Marcelo !Maar ja had ik maar niet de hoogste Tata baas moeten beledigen ,eigen schuld dikke bult !Doe vanavond je best Marcelo ! Bert

      Verwijderen
    2. Wie heeft het hier zwaar? IK toch zeker.
      Ten eerste: ik woon weliswaar al 40 jaar met groot genoegen in 020, maar ben geboren & getogen 010...
      Ook qua voetbalgenen, die ik ondanks mijn 020 ex-echtgenote op onze zonen heb overgedragen.
      Hoe zwaar heb ik het dan wel niet als ik op zondag uit het toernooi thuiskom en de uitslag tegen AZ uit zie...
      Ik heb het nog geeneens over afgelopen donderdag.
      En mensen mensen wat zat ik vandaag te klungelen. Uiteindelijk een remise, het was lopers van ongelijke kleur met TWEE (ik herhaal TWEE) pionnen meer, en dat dan niet tot winst weten te voeren, vooral ook omdat ik zo STOM was om dameruil niet alleen toe te laten maar zelfs AAN TE BIEDEN!!
      Maar laat ik niet zwelgen in mijn eigen treurigheid, dat is voorbehouden aan het Sterrenbeeld Kreeft!
      Tata is een superleuk toernooi!
      PROOST!!

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Niek, HELP! Ik heb mijn reactie verwijderd omdattie kennelijk dubbel wordt gepubliceerd...Wat doe ik fout?

      Verwijderen
    5. ja soms gebeurt dat kennelijk, ik weet niet waarom, bij mijzelf is het nog niet voorgekomen.
      Ik zou zeggen: helemaal niet erg toch, dan staat het er twee keer. Gewoon blijven reageren!

      Verwijderen