roterende banner

maandag 18 januari 2016

Wijk aan Zee, 19-01-2016

Arjan speelt
de tweede ronde van
de dagvierkampen
De weekendvierkampen zijn voorbij, er valt nog niet heel veel te juichen, maar ik zet eea toch maar voor het thuisfront op rij:

Peter Hoekstra, Weekend 3K
Ailko van der Veen, Weekend 3S
Pieter Oldenhove, Weekend 4E
Kees Bakker, Weekend 4F
Boudewijn van Beckhoven, Weekend 4P
Jord Hendriks, Weekend 7J - Dag 7L

Arjan van Tuijl, Dag 6C

Verder zag ik in de lange, lange lijsten dat Daan P. Jan V. en Duck W. aan de tienkampen gaan meedoen. Willen jullie me svp aanvullen als ik iemand heb overzien?

Niek

16 opmerkingen:

  1. Sorry Bert, ik heb zondag ook verloren. Ik heb na 30 zetten iets over het hoofd gezien en kon een slechter eindspel toen niet meer houden. Ik ga erg mijn best doen om je in de toekomst minder teleur te stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Niek, je hebt Peter Hoekstra (3K) overzien. Verder gaat good old Victor B. naar zijn zeggen ook aan de 10-kamp meedoen, al zag ik 'm niet op de alfabetische deelnemerslijst staan. En tsja, de ietwat teleurstellende prestaties van de weekendvierkampers legt natuurlijk wel een zware druk op de schouders van de tienkampers om dat te compenseren...Maar we gaan er tegenaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps! Het beste paard van stal vergeten. Heb 'm er snel bijgezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je had mij wel mogen weglaten. TOt nu toe is 2016 een aaneenschakeling van blunders en bokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Niek,

    Ik ben geen ENPS-er meer, maar ik volg jullie verrichtingen nog altijd met veel interesse. Ik speel mee in de dagvierkampen, vandaag heb ik gewonnen. Groeten uit Wijk aan Zee!

    Arjan van Tuijl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Arjan, ik heb je toegevoegd!
      Veel succes deze week, we gaan je ook met veel interesse volgen!

      Verwijderen
    2. ... en reporter Tom heeft alweer een fotootje van Arjan gestuurd :-)

      Verwijderen
    3. Vandaag verloren, maar zelfs na de partij kon ik nog lachen. Het werd een spannende partij tegen een sympathieke tegenstander. Ik verwacht dat vandaag iedereen in mijn groep op 1 uit 2 zal komen. Dat wordt vast een leuke laatste ronde.

      Arjan

      Verwijderen
    4. Dat wordt weer huilen bij kleine Arend na het lachen van gisteren gr Bert

      Verwijderen
    5. Arendje vermaakt zich prima zonder zijn papaatje, hoor! 'Papa aken' zei hij vroeger als ik naar de schaakclub ging. Nu zegt hij het als hij wil dat ik weg ga. Het zit wel snor met zijn taalverwerving.
      Complimenten voor razende reporter Tom. Niek, ik kwam gisteren Jord nog tegen, die doet ook mee aan de dagvierkampen (wat een benijdenswaardige energie heeft hij). Hij staat gedeeld eerste in groep 7L, morgen mag hij tegen de mede-koploper.

      Arjan

      Verwijderen
    6. Jee die Jord! Linkje inmiddels derbij gezet!

      Verwijderen
  6. Volgende jaar ga ik bij de masters te spelen... Ik ben al aan het oefenen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed gezien Marcelo ! Daar heb je tenminste de ruimte om je benen te strekken !Enige nadeel is die perschef die heen en weer loopt achter je ,Blijven oefenen dus

      Verwijderen
  7. Het eerste ENPS-succes bij TATA van dit jaar is behaald door Jord! Hij is eerste geworden in 'Dag 7L' met 2½ uit 3. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen