roterende banner

dinsdag 26 januari 2016

Jan did it again

Ik was er bij, vanmiddag in De Moriaan, en ik zag Jan Velde winnen van een van de hoogst gerate tegenstanders van tien4D. Jan staat nu ongedeeld eerste met 4,5 uit 5. Ik bood hem een bier aan om het te vieren, maar daar was Jan te geconcentreerd voor, hij wil niet drinken voordat de laaste ronde achter de rug is. Thats the spirit!
Victor kwam ik ook nog tegen, hij verloor en staat nu op 2 uit 5. De andere ENPS-ers Daan en Duck ben ik misgelopen.
Niek

4 opmerkingen:

  1. Netjes Jan! Wat een heerlijke diagramstelling al. Wit kan geen kant meer op met zijn koning.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik heb de stelling een paar zetten eerder nog gezien, toen hadden beide spelers nog een toren op het bord.
      Hij doet het geweldig, onze Fries!

      Verwijderen
    2. Ik was zelf ook niet ontevreden vandaag. Als je tegen de nummer laatst moet ervaar je toch enige druk, het zal toch niet dat hij tegen mij wel!? Etc.
      Helaas heb ik gisteren de koploper met een halfje laten ontsnappen!

      Verwijderen
    3. Goed zo Daan! jammer dat jij en Jan vandaag verloren :( Maar er is nog niks verloren. Vikto op 50%! Nu door voor de toernooioverwinning!

      Verwijderen