roterende banner

zaterdag 23 januari 2016

Interne, derde ronde

Het was rustig op de club en ook een beetje koud. Er werden kleine en grote fouten gemaakt. Lichtpuntje was de uber spannende partij van Steve tegen Peter, die nog klaagde dat hij voor de vierde keer op rij zwart treft tegen Steve in twee jaar. Ik voel een nieuw regel aankomen. Het zal hem in ieder geval deugen dat hij remise pakte..... Steve blijft wel koploper.
Cheers, Kees
Ranglijst - Partijen derde ronde (22/1) - Partijen tweede ronde (15/1)

PS: Ik (Niek) speelde tegen Roeland een leuke blitzkrieg. Roeland stond lang goed: hij had wel een lastig speelbare stelling, maar de computer had liever zwart dan wit. Roeland speelde overigens vrijwel de hele partij staand, ook om de zetten op te schrijven vond hij het niet nodig te gaan zitten!

12 opmerkingen:

  1. Klopt de uitslag Chiel-Jose ? Daar was na afloop discussie over. Beide spelers waren toen al weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij won Marcello, moeten we volgende keer voor de indeling rechtzetten.
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrijdag heb ik alle partijen gewonnem... 4 partijen van 5 minuten ook. Ik heb in totaal 5 keer gewonnen. De latste partijen zou ik een stik mat geven... maar ik gaf gewoon mijn hand want ik moest weg naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Online had vrijdag over dag alles gewonnen. Maar was vrijdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je altijd maar alles blijft winnen word je vanzelf wereldkampioen!

      Verwijderen
    2. Volgende jaar bij Wijk aan zee, tegen Carlsen, Giri, ....

      Verwijderen
    3. Volgende jaar bij Wijk aan zee, tegen Carlsen, Giri, ....

      Verwijderen
    4. Ze hebben nu al de bibbers !

      Verwijderen