roterende banner

vrijdag 1 februari 2013

Vijfde niet meer nr. 1

onverwacht zware dobber is geeindigd in gelijkspel Het vijfde trad aan tegen EsPion met, in volgorde: Dick, Sander, Asha en ikzelf. Asha moest helaas opgeven nadat ze - als ik me goed herinner - stuk en pionnen achter kwam te staan. Vervolgens maakten Sander en Dick remise. Dat was niet helemaal conform het juiste tactische plan, want daardoor moest ik winnen om tenminste gelijkspel voor het team te halen. Dat is uiteindelijk gelukt, met moeite. Na mijn floddderige opening - ik moet maar niet meer met zwart spelen - ontfutselde ik mijn tegenstander een stuk + 2 pionnen. Niettemin wist hij mijn arm op mijn rug te draaien en leek het ff beroerd af te lopen. Niet dus, het werd winst en daarmee eindigde de wedstrijd op 2-2. Het vijfde is weliswaar nog ongeslagen, maar de koppositie is het kwijtgeraakt aan Laurierboom 3. Zij wonnen met 3-1 en staan nu voor op bordpunten. grrrrrrimme ;)

1 opmerking:

  1. Correctie. Laurierboom won met 4-0 van Ada. Dinsdag 12 mrt. de kampioenswedstrijd LG3 - enps5 in Paolo´s koffiehuis. Komt dat zien!

    Jan.

    BeantwoordenVerwijderen