roterende banner

zondag 3 februari 2013

Partij uit het eerste

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk potje! Ehm, ik bedoel natuurlijk partij.
    Nu weer verder met kijken naar de schachbundesliga:
    http://bundesliga.liveschach.net/

    Ik vertelde Ruud trouwens vrijdag helemaal niet dat hij remise MOEST aannemen.
    Ik vroeg gewoon naar zijn beweegredenen en gaf hem daarna ongevraagd advies (Wat hij wel leek te waarderen) verder dan dat gaan zou ik ook niet durven.. Wellicht dacht hij ik wedstrijdleider was? Zal wel met mijn natuurlijke overwicht te maken hebben...

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een beetje fantasie kan je een gedicht zien in de lijst met laatste titels in het blogarchief (zie rechts):

    Februari.
    Partij uit het eerste, vechtpartij,
    De zin van het leven!

    Heb gisteren een exemplaar toegevoegd aan mijn collectie schaak-gerelateerde kledingstukken.
    In de winkel van mijn maat Tomas (www.ontfront.com)

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trek je m aan aanstaande vrijdag? En kon je niet naar een plaatje ervan linken? Want op www.ontfront.com zag ik geen slobbertruien met schaakmotief. Hippe winkel hoor!

      Verwijderen
  3. Kon ik wel, maar wilde jullie eens even laten grasduinen.

    Vooruit, ik ben de kwaadste niet:
    http://www.ontfront.com/?wpsc-product=ontfront-jumper-signature-knight-navy

    In een van zijn eerste collecties een paar jaar terug zat zo ongeveer op elk kledingstuk een paard.

    Hele mooie winkel, redelijk betaalbaar en een schat van een jongen met een twee maanden oude baby.
    Dus gaat heen en consumeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Correctie:
    Ik heb de trui niet gekocht maar gekregen. Van mijn vriendin. Omdat ze van mij houd.
    En een beetje omdat ze mijn lievelingstrui aan de andere kant van de oceaan heeft kwijt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vintage Stefan. Mijn tegenstander vertelde me dat hun vaste eerstebordspeler mij wilde ontlopen. Daarin is hij geslaagd, maar kwam zo wel van de drup in de regen. Il pleure dans mon coeur, comme il pleut sur la ville...hoorde ik
    Ruud

    BeantwoordenVerwijderen