roterende banner

woensdag 10 maart 2010

Vrijdag weer in Oranjekerk / Oproep

Aangezien we Isolani, onze tegenstander van vrijdag, tijdig moesten informeren, hebben we besloten
vrijdag weer in de Oranjekerk te spelen.
 
Spelers van het vierde en andere vrijwilligers wordt verzocht om half acht bij de boksschool te zijn om mee te
helpen met het ophalen van de schaakspullen. Anderen kunnen in de Oranjekerk misschien alvast het meubilair
klaarzetten.
 
Ideeen om van dit schaakseizoen nog wat te maken, zijn van harte welkom. Ik heb er zelf al een paar:
- snelschaakcompetitie in de Quibus (mei/juni)
- zomercompetitie in de Quibus (jun/jul/aug)
- massale deelname van ENPS'ers aan de SGA-rapidcompetitie (3 avonden in 3 opvolgende weken eind mei, begin juni; meld je aan bij mij)
- kampioen worden met ENPS 2
- kampioen worden met ENPS 1
- handhaven met ENPS 1
- promoveren met ENPS 5 (daarvoor moeten er minstens 44 leden ook volgend jaar voor ENPS willen uitkomen)
- meedoen aan het Pleinfestival van het MEC voor jubileumclubs op zaterdag 26 juni.
 
Het Pleinfestival op 26 juni: teamtoernooi voor drietallen met rating tot 1900 (Wie doet er met me mee, Ronald moet misschien eerst nog wat wedstrijden verliezen); rapidtoernooi boven 1900 (onder voorbehoud);
Simultaans, klokseances en snelschaaksessies tegen Anish Giri, Robin van Kampen en Benjamin Bok!
Meld je aan bij mij als je wilt meedoen zodat ik ENPS kan aanmelden!
 
Bas
 
Bas
 

3 opmerkingen:

  1. snelschaken in de quibus of op het terras bij mooi weer, het lijkt me erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meedoen aan het kroegloperstoernooi op 6 juni...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou zeggen rappid-competitie op het terras van quibus. Dat mag van mij de hele zomer lang!

    BeantwoordenVerwijderen