roterende banner

maandag 15 maart 2010

Interne competitie ronde 5

Ik was er niet bij afgelopen vrijdag, en ik vroeg Bas naar de uitslagen en stand. Hij had de digitale bestanden niet maar mailde het volgende:
Het probleem in de oranjekerk is dat ik bij externe wedstrijden gescheiden ben van de laptop. Er is blijkbaar nooit iemand
anders met een usb-stick bij zich. Vrijdag a.s. is het weer precies het zelfde.

Een paar uitslagen weet ik wel:
Mark verliest van Har.
Boudewijn wint.
Roel remiseert met Tony.
Chiel verliest van Bas.
Ook aanwezig: Theo B, Sanne, Amedee, Sebastiaan, Ron H.

Bas

Wie de overige uitslagen weet, mail ze me of liever: schrijf ze bij onder ‘comments’. Voor wat de stand betreft: Boudewijn consolideert zijn eerste plaats omdat hij nu 4 uit 4 heeft en verder ben ik nieuwsgierig naar de plaats die Har Lesmeister inneemt, want 'Dirty Harry' heeft inmiddels 3 uit 3!
Groeten, Niek

PS vrijdag, 19 maart, speelt ENPS 1 thuis tegen Caissa 7, komt dat zien!
PS2 nav het bericht van Chiel: Roel staat dus nr 1, dat van Boudewijn was een stellig vermoeden van me maar vooral een verkeerd vermoeden.
PS3 nav Leon: Ja 19 maart is de interne ook in de kerk (weer een stellig vermoeden, we horen het op deze plaats snel genoeg als het niet klopt neem ik aan..)

6 opmerkingen:

  1. Je meld het niet graag van jezelf
    maar ja, ik heb verloren van Boudewijn. Voor het eerst verloren
    in het tweede deel van de competitie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier alle uitslagen:
    Johan 0-1 Boudewijn
    Roel 1/2 Tony
    Mark 0-1 Har
    Chiel 0-1 Bas
    Sanne 1-0 Amédée
    Sebastiaan 1/2 Theo B.
    Jord 0-1 Ron H.

    De top tien:

    1.Roel
    2.Boudewijn
    3.Har
    4.Johan
    5.Tony
    6.Sanne
    7.Bas
    8.Mark
    9.Bert
    10. André (0 uit 0!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp dat interne competitie op 19 maart ook weer in de oranjekerk is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De boksschool lijkt verleden tijd
    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voorlopig spelen we in de kerk. We gaan op zoek naar een nieuw onderkomen. (helaas)

    Ik heb een nieuwe laptop met netwerk kaart, als ik deze up en running kan krijgen weet ik dat in de kerk een onbeschermd netwerk is zodat we vrijdagavond de uitslagen kunnen mailen. (overigens zou het best handig zijn als niet alleen bas een USB stick bij zich heeft, ik heb er ooit twee voor de club gekocht die helaas verdwenen zijn??)

    Groet,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bas, ik ben erbij vrijdag.
    Groet, Arnaud

    BeantwoordenVerwijderen