roterende banner

zondag 7 maart 2010

Boksschool


We speelden na lange tijd weer in de boksschool en Tony had er zin in! Eerst slaat hij recht door de dekking van deze zwaargewicht en hij zou later die avond ook nog van Amedee winnen.


De zaal is prachtig gerenoveerd. Kees gaf echter vooraf wel wat huishoudelijke puntjes die wat minder leken, daarover schrijft iemand van het bestuur later misschien meer..


Sanne speelde als invaller voor ENPS 2 een externe partij vooruit, het werd remise.


Hier zie je Mark tegen Albert. Wat het is geworden weet ik niet: de uitslagen en stand heb ik nog niet gekregen, maar dat komt hopelijk nog.
Niek

3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik mijn tas heb laten staan. Heeft iemand die toevallig meegenomen?

    Arnaud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arnaud,

    Je tas met twee boeken erin staat op je te wachten in de kast.

    Groet,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen