roterende banner

woensdag 7 december 2016

Spanning terug in de promotieklasse

Gisteren heeft Caissa 6 thuis met grote cijfers verloren van De Amstel uit Uithoorn. Die laatste zijn nu favoriet voor de titel, maar de uitslag is gunstig voor ons.
Een verslagje van De Amstel lees je hier. We hebben onze toekomst nu weer in eigen hand. Op de allerlaatste dag van de competitie, vrijdag 12 mei, speelt ENPS tegen De Amstel. Mooie ontknoping.

Maar dan moeten we niks laten liggen natuurlijk. Aan ons de schone taak om aanstaande maandag, 12/12, een aansprekende winst te behalen op Fischer Z, in café Batavia. Ronald en Tom roepen in het artikel hieronder op om te komen supporten, ik hoop op een boel ENPS-ers!

Ik keek ook nog even op de SGA-site bij de andere teams, wat een feest tref je daar aan: ENPS2 t/m 4 staan eerste, ENPS5 staat derde!

6 opmerkingen:

  1. Heb net dat partijtje van Kees Bakker tegen Carel Kok ( de Amstel )van 20 nov 2015 nagespeeld .Wat een beauty van Kees ,wist niet dat Kees zo goed kon schaken ,sterker nog ik wist niet eens dat Keessie kon schaken ( kan ik nu makkelijk schrijven hij is toch geen voorzitter meer ha ha )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik heb mijn vooruit gespeelde partij tegen Amstel 4 gewonnen, dus we beginnen volgende week met een 0-1 voorsprong.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus alleen 3 en een halve punt erbij en we zijn er al met die overige 7 man moet wel lukken toch !Overigens valt NIET mee s,avonds laat de bus nemen vanuit Uithoorn naar Amsterdam ! Een waarschuwing voor volgende week !!!!

      Verwijderen
    2. Die bussen rijden na 22.00 uur om het halve uur .

      Verwijderen