roterende banner

zaterdag 3 december 2016

Broadway Cup @ verslag gisteravond

Gisteren een bezetting van 8 interne partijen en het 3e wat voor de externe aan de slag moest. Van het derde heb ik niet zo heel veel meegekregen. Ze hebben gewonnen en ik dacht dat het 5-3 of 5,5-2,5 was. In het oog sprong de mooie matcombinatie van Marco Wielemaker. Keurige partij!

Intern verloor Steve verrassend van Pieter Oldenhove waardoor deze nu vast op de tweede stek staat en zich kan kwalificeren voor het eerste team.
Bas won soepeltjes van Boudewijn en de partij Hecker tegen Wiering was spannend voor zover ik het kon zien. Arjen heb Marc een tijd onder druk gezet maar deze wist zich op Heckeriaanse wijze te verdedigen en zijn stelling te verbeteren
Har won een spannende partij van voorzitter Rimme en Ron van Leeuwen jaagde de koning van Duck naar b6 om hem daar uiteindelijk mat te zetten. Rob Lange won een pot van Dick Lagrand, wat hier is misgegaan heb ik niet kunnen waarnemen. Ik vermoed dat er iets mis ging in het eindspel voor Dick.
Jord na lange tijd weer eens aanwezig, liet zien dat hij het schaken nog niet verleerd was en zette met strakke hand Victor van het bord af.

Mijn eigen partij tegen Peter Nitschke duurde het langst en na een spannende Konings- Indier kan ik niet anders concluderen dat het evenwicht nooit echt schokkend verbroken is. Daan neemt nu de koppositie in bij de Broadwaye'rs maar de rest is zeker nog niet kansloos. Vooral niet als hij blijft uitblinken in het afwezig zijn

      
               Score   IRtg
1. Daan Poldermans  605,0   1627
2. Tony Slengard    596,0   1650 
3. Arjen Wiering    583,0   1614
4. Jeannot Tuynman  560,0   1677 
5. Jan de Fries     536,5   1595 
6. Johan vd Maas    514,0   1671
7. Robin Blenderman 514,0   1394 

8. Dirk de Graaff   512,7   1627 
9. Theo Bakker      510,3   1659
10.Har Lesmeister   490,5   1548

Uitslagen- Stand

Peter H

Geen opmerkingen:

Een reactie posten