roterende banner

zondag 16 oktober 2016

Fotoverslag 80-jarig jubileum

We hebben allemaal een erg goede dag gehad gisteren. Joost Hecker komt nog met een professionele serie, tot die tijd moeten we het doen met de foto's van mijn Samsung. Dirk Goes stuurt ons nog zijn prachtige verhaal, de 80 jarige geschiedenis van ENPS in detail. Er gaat dus nog van alles komen. Hieronder ook de uitslagen van de simultaan, de ex- en toekomstig(?)kampioenen hebben het geweldig gedaan. Niek



Ik hoop dat ik alle uitslagen goed heb, ik hoor wel!

14 opmerkingen:

  1. Correctie: Eric en ik hebben remise gespeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit. Helaas kon ik er niet bij zijn want Ik zit nu in guernsey (uk) te spelen.
    Ze hebben 9 live-borden, gisteren mocht ik op bord 6 tegen Dirk Hoogland (~2150).
    Werd remise nadat hij eerst beter stond maar ik verdedigde stug. Hij ging iets te optimistisch spelen, ik vond een goede verdediging en in de eindstelling zet 40-41 had ik zelfs kunnen winnen. Helaas weinig tijd dus wikkelde ik af richting remise. Maar tevreden.
    Vandaag op bord 14 tegen de volgende nederlander: jan prins.
    Toernooi gaat tot en met as zaterdag.
    Groeten,
    Stefan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het vierde won vanavond met 5-3 van ZZ. Wat een prima prestatie is , ZZ was net gedegradeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja mooi ! Ik speelde tegen Djon Spelbrink in zijn goede tijd bij Caissa 2200 elo ,ik iets van 1990 ,kan je nagaan dat speelt in de 3 e klasse maar ja we zijn allebei oud en versleten .Houdbaar heids datum al lang voorbei !Hij zette druk en bij 1 zet zag ik hem lachen ,toren b 2 als ik hem pak heeft ie een dame !.o.k ik deed loper a 4 pakt ie mijn toren ( kat in het bakkie dacht ie ) o.k hij pakt mijn toren op a 2 Hij keek me aan van zo ik heb je ! Maar ja ik ben geen Blinderman ! Ik keek hem ook aan en deed B 3 ! schaak ! en pleite toren ! Die kop van hem ! Hij was helemaal kapot !Ik kon daarna met goed spel misschien nog winnen ,maar dat was een beetje teveel van het goede !

      Verwijderen
    2. Ja helaas liet ik mijn tegenstander met remise ontsnappen, maar bij de stand 4-3 met iedereen om hem heen hield Johan het hoofd koel en vloerde zijn tegenstander. KO!!

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Stand was dus 3-4, uiteraard...wij speelden uit, overigens heeft Bert helemaal gelijk, leuke club en toplocatie, ik was er nog nooit geweest...

      Verwijderen
  4. Nog even wat zo,n klein clubje als ZZ moet gewoon blijven !Perfecte Locatie ! Perfecte mensen ! Als je effe niks te doen hebt ga dan effe langs Lange Leidse dwars straat 74 lokaal 10 gebouw Rhino op maandag 20.00 uur Je hoeft geen contributie te betalen ,inplaats daarvan 2 euro per keer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ZZ heeft maar 8 a 9 leden waarvan er ook maar 6 geregeld komen.Is dit de kleinste club van Nederland? Nee er schijnt in Brabant een club te zijn met 1 lid ,je leest het goed 1 lid,die club heet ook Caissa .Volgens mij speelt dat ene lid altijd simultaan tegen andere clubs ,wat zal ie s,avonds moe zijn !

      Verwijderen
  5. Hoera Bert! We zien het helemaal voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Overigens, ik vind deze foto's al prachtig. Ik ben erg benieuwd naar die van Joost. Was een fantastische dag, vooral ook omdat ik een halfje had tegen Bottema, en geen nul, dus! Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk zijn schakers een stel autistische mafketels ( Ik zelf ook )Deze side moest bol staan van de lofuitingen voor de FEEST_COMMISSIE ! Niek,Arjen en Tom alsnog bedankt voor deze mooie dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lof zang en hoera-uitingen voor de feestcommissie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, baal ik ergens wel van, maar ik had ook een verjaardagsetentje van mijn beste vriendin, en ik vond dat ik daarvoor moest kiezen en dat was ook top.

    BeantwoordenVerwijderen