roterende banner

vrijdag 28 oktober 2016

ENPS 5 wint overtuigend van EsPion 4

Het vijfde achttal heeft het vierde van EsPion verslagen met 2,5-5,5. De borden twee tot en met zes scoorden het volle punt. Debutant Dick Lagrand boekte remise aan het zevende.

Onze zesde bordspeler Robin Blenderman meldt: 'Tom Korff de Gidts won op de derde zet een dame! Zelf had ik mijn dame weggegeven voor drie stukken, waarna ik de witte dame kon insluiten zodat die niet meer mee kon doen. Vervolgens had ik vrij spel met een paard en twee pionnen. Later vorkte ik de witte koning en kon ik de dame ook nog eens pakken. Hij gaf toen op.'


Victor, 28-10-2016

1 opmerking:

  1. Gisteren verlies in de beker. Beetje zuur 1,5 punt, waarvan een nog wel op eerste bord.
    Verder wel leuke avond, rustig. Komen de standen nog op de site? Misschien maakt iemand nog verslag van nederlaag? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen