roterende banner

zondag 9 oktober 2016

1,2,3,4 komt er nog wat van
5,6,7, we wachten al zo lang
8,9,10 we willen nog wat zien!

Een interview met de materiaalman

Hoe gaat het met ons e-bord?
Hij werkt nog niet en zal pas werken als de nieuwe software in november beschikbaar komt.

Het is toch te gek voor woorden?
Zeker en vast, daarvoor hebben we excuses gekregen van de directeur van DGT.

Alleen maar mooie woorden?
We hebben naast excuses ook een aanbod gekregen om voor DGT de nieuwe software te testen of tijdelijk een werkend bord in bruikleen te krijgen.

Waarom hebben we dat aanbod niet aangenomen?
De logistieke rompslomp en de gedachte aan nog meer installatieperikelen voor Niek, leken mij niet verantwoord.

Krijgen we in plaats daarvan dan een kratje bier om het 80 jarige bestaan luister bij te zetten?
Helaas, DGT heeft mijn hint in die richting niet opgepikt.

Denk je hiermee weg te komen, is je positie als materiaalman nog houdbaar?
Het is toch een beetje buiten mijn schuld om. November is dichterbij dan je denkt, dan zal het bord het doen. (heeft de DGT directeur beloofd!). Echter ik heb gemerkt dat Johan vanuit het bestuur vrijdag wel heeft ingegrepen, de klokken mogen niet meer op de bovenste plank in de kast.

Nog een laatste woord voor alle donateurs?
Alles zal goed komen!
Forza ENPS!

8 opmerkingen:

  1. Ik denk dat de klok die we hebben aangeschaft eerlijk gezegd niet geschikt is. Kennelijk werkt het niet en staat het volgens mij ook het uitbreiden (lees meer borden aanschaffen) in de weg, omdat bij meer dan 1 bord er signaalstoringen kunnen optreden.
    Kunnen we geen bord kopen die andere clubs (Caissa Eenhoorn, En Passant etc..) ook hebben. Kunnen we ook nog om hulp vragen zodat het installeren een stuk eenvoudiger is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb voor bluetooth gekozen om geen kabels te hoeven gebruiken. De usb kabel versie zou wel werken, maar dat is niet erg handig in onze zaal. Wat betreft de klok begrijp ik niet wat je bedoeld. De klok zit bij het bord en er is een kabeltje van de klok naar het bord. Ik heb er niet apart een gekocht. Zover ik weet zou dat gewoon moeten werken. Waar heb je gelezen dat de bijbehorende klok niet geschikt zou zijn?

      Verwijderen
    2. Overigens kan ons bord ook gewoon met een kabel worden aangesloten, dus we kunnen als we de luxe krijgen van meerdere borden kunnen we als nog terugschakelen naar usb kabels...

      Verwijderen
    3. uhm waar ik klok heb neergezet bedoelde ik uiteraard het bord.

      Verwijderen
  2. E3... heeft gewonnen. Ik had remise tegen een legendarische tegenstander. Ron Bruins. Waar kennen wij hem van?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Gewonnen? Hoewel dat er eerst niet helemaal leek in te zitten hebben we ze met 2 - 6 geveegd.
      Het psychologisch overwicht van Rimme op zijn tegenstander was zo groot dat deze zelfs een mat in 1 over het hoofd zag.
      Hoe zegt Kees dat? Forza!

      Verwijderen