roterende banner

dinsdag 6 september 2016

Herberekening ronde 1

Er is de eerste ronde een fout gemaakt met het berekenen van de stand. De interne wedstrijdleiding moest bij verstek van Jan de Vries en Peter Hoekstra waargenomen worden door Kees Bakker en Bas Jonkers. Nu zijn dit zwaargewichten van de bovenste plank, maar toch hebben ze als uitgangspunt voor de berekening abusievelijk de scores van de eindstand van januari 2016 gebruikt en niet de juiste van juni 2016. De nieuwe en ambitieuze wedstrijdleider Peter H. heeft dit vanuit zijn vakantieverblijf in Vilnius direct gespot en hij heeft ook met de hand de ranglijst herberekend. Die is nu hier te zien. Goede start, ga zo door Peter!
Niek

8 opmerkingen:

  1. Tsjongejonge, ik kom steeds hoger te staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezakt van 4 naar 7, hmm ik weet niet of ik wel zo blij ben als Niek. Die is natuurlijk zo enthousiast, omdat hij bovenaan staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een dure hotelkamer in Vilnius moeten regelen voor Peter, inclusief champagne en goed gezelschap. Maar dat is het uiteindelijk wel waard geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hierbij solliciteer ik naar de functie intern wedstrijdleider voor het volgende seizoen.

    Hoogachtend

    Steve Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk, zo zie je maar, je past wat FIFA praktijken toe en bestuursfuncties worden aantrekkelijk. Zou ik toch te vroeg gestopt zijn? Alweer pech.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik voel met je mee, dit had een gouden business kunnen worden.....

    BeantwoordenVerwijderen