roterende banner

vrijdag 9 september 2016

Een bericht van de materiaalman

Beste ENPS schakers,

Op de ledenvergadering hebben we het gehad over het sorteren van de stukken en deze netjes houden. Graag zou ik elke week een paar doosjes netjes maken. Daar kan ik uiteraard wel wat hulp bij gebruiken, vooral om ze netjes gesorteerd te houden. Daarom mijn verzoek om zodra je klaar bent de stukken direct weer in het doosje te doen. Voor de doorgeefschakers vraagt dit natuurlijk extra aandacht!

Verder het verzoek om klokken die stuk zijn of schaakset die niet compleet zijn, niet terug in de kast te zetten, maar even bij mij neer te zetten. Dan probeer ik het te fixen.

Naast deze huishoudelijke beslommeringen, heb ik ook een grote wensdroom. Ik zou graag een eerste e-board voor de club bij elkaar scharrelen. Waar ter wereld je ook bent kan je dan in ieder geval een wedstrijd live via het internet volgen. (zie onderstaande link)

www.schaakwinkel-hetpaard.nl

Het is een prijzige onderneming, maar wie weet krijgen we nog een kleine korting als we het via een clublid inkopen. Nu is het ruim boven het budget van de materiaalman en daarom probeer ik het met de pet. Graag hoor ik of je een bijdrage wilt leveren, mag hier op de blog of anoniem naar kees.k.bakker@gmail.com Je hoeft pas te betalen als we het totale bedrag bij elkaar hebben. Ik ben benieuwd of jullie mijn wensdroom delen?

met vriendelijke groet,
Kees
Materiaalman

5 opmerkingen:

  1. er is al 75 euro anoniem binnen! dat gaat snel....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig plan, kan ik tijdens het de enps bridge avond een wedstrijd volgen. Heb je dan ook die computer waarderingen?
    Mieke en ik doen mee voor 75,00


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een flink bedrag van Ronald, heel mooi. Wordt het bord vernoemd naar de meest gulle gever?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goede crowdfunder, die Kees. Ik heb rechtsboven ter stimulans nog een metertje geplaatst, laten we allemaal proberen die zo hoog mogelijk op te duwen. Mail Kees, alle beetjes helpen, grote en kleine!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ex-schaker en fanatieke betweter en bridger worden wij vaak bestookt met enthousiaste verhalen van Ronald P vandaar 2 tientjes voor dit Initiatief.


    BeantwoordenVerwijderen