roterende banner

dinsdag 3 mei 2016

Ingezonden mededeling

De jas
Uit Pieters mailbox:
Dag secretaris,
Ik lees dat op jullie website al een berichtje staat over mijn jas die na de externe partij afgelopen vrijdag opeens onvindbaar was. Het gaat om een blauw Tenson sportjack met witte strepen, het lijkt mij goed om dat ter verduidelijking nog toe te voegen.
De jas moet door iemand zijn meegenomen of opgeruimd, ik hoop echt dat hij terechtkomt want hij was niet zo oud. A.s. vrijdagavond wil ik langskomen, hopelijk om hem op te halen.
Groet,
Peter van der Vlis
06 51788153
Caïssa schreef ook nog een aardig stukje over afgelopen vrijdag.

(Update 5 mei)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ergens dacht dat het wel weer zo'n verwarde schaker zou zijn die waarschijnlijk bij binnenkomst al helemaal geen jas aan had. Maar vanmorgen was ik op mijn telefoon in mijn foto's aan het kijken, en verdomd, zie foto, daar hangt een blauwe jas aan de stoel van v/d Vlis! We hebben nu ook nog een volledig signalement! Terugbezorgen heren!
Niek

1 opmerking:

  1. Ah nu ik hem(de jas)zie ,Ik weet bijna zeker toen ik wegging vrijdag om 001 uur dat ie aan de kapstok hing grote hal dat was toen ik op het punt stond weg te gaan ,na eerst een inspectie -rondje te hebben gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen