roterende banner

dinsdag 12 maart 2013

grasmat 1 - E1

Uitslag 0,5 -7,5

We zijn er bijna, het was natuurlijk niet zo gemakkelijk als wat hier staat.
had zo maar 4-4 kunnen worden!

En het halfje wat we afgaven... Kees kwam slecht uit de opening en de tegenstander heerste over de zwarte velden en stond gewonnen.
Hij incasseerde de plus, kwestie van uitspelen.... Maar de dappere Kees ging door en stond uiteindelijk gerwonnen, maar hoeveel seconden had ie nog? Ze besloten tot remise en het bleek dat er nog 55 vsconden waren. Dat was mi genoeg.... maar ik was al lang blij met dat halfje.

Winst voor Pieter, Sanne, 2x Peter (de eerste zege van Peter H voor ons), Mark (5 uit 5), Stefan en Ben.

Ronald

20 opmerkingen:

  1. Lekker snel verslag en een hele lekkere uitslag, hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was een mooie avond :D
    Ook Ben wordt bedankt (voor de winst, maar vooral voor de lift richting Amstel)!
    Aangezien Fischer Z heeft gewonnen, zullen we het tegen Pegasus moeten afmaken.

    Mark Hecker gaat trouwens geweldig met 5 uit 5! Ook gisteren een goede partij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht onmisbaar te zijn en voelde me schuldig dat ik verstek moest laten gaan. Dan lees ik hier met bange voorgevoelens een verpletterende uitslag die me doet denken dat het beter gaat zonder mij. Het is (na salderen) een prettige gedachte dat de wereld doordraait zonder mij. Goed werk broeders. 12 april storten wij ons in de Lethe.
    Ruud
    PS: het lukt me alleen nog maar om anoniem te publiceren (een jaar geleden lukte het merkwaardigerwijs nog wel onder naam.) Met naam/URL lukt niet omdat ik er niet in slaag een 'hostnaam' op te geven. Voor zover ik weet heb ik geen host en verzorgt kpn mijn internet en bel-aansluiting. Ik maak gebruik van twee e-mail adressen ruudvancaspel@live.nl en ruud@ruudvancaspel.nl maar die gelden niet als hostnaam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ruud, je kunt het vakje voor de url ook leeg laten en alleen je naam intikken.
      !

      Verwijderen
  4. Toen ik na een uur spelen rondliep stonden Kees en Sanne slechter en zag ik bij de anderen ongeveer gelijke standen. Dus zo gemakkelijk was het zeker niet. Uitslag lijkt dus geflatteerd. Wel een heerlijk gevoel. Heeft ENPS in de 1e klasse eerder zo gescoord met 7.5 punten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij stond ook niet best Pieter :) Of wel? Wat denkt de computer van je isolani?

      Steve

      Verwijderen
    2. Steve, ik stond prima. Na 5 uur denken vond Houdini de door jou bekritiseerde isolani van mij een fractie beter dan pakken met het paard (-0.14 om -0.13). Echter, pakken met de dame was het beste (-0.32)

      Verwijderen
  5. Het vijfde wint van Laurierboom-Gambiet en neemt daarmee de koppositie over!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera voor E5, geweldig resultaat.
    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dank aan supporters Sanne, Steve en Arjan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En Jan dan?

    Gefeliciteerd jongens, supergoed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk, dat is goed nieuws! Had ik eerlijk gezegd niet gedacht. Wie waren onze reuzendoders?

    Gelukkig dat er genoeg supporters waren. Ik wilde ook wel komen, maar ja, voetbal trok toch harder dan de kou.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dick verloor van Gerard. Har won van Pieter. Rimme speelde remise tegen Bobbels (Rob) en Sander won van Paul.

    Voetbal werd gevolgd in de boom op het grote scherm alwaar Jan achter de bar stond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's op de facebookpagina van de Laurierboom:
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.498864693484878.1073741825.112871078750910&type=1

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ENPS-ers kunnen we al deze successen nog wel aan? Moeten we niet een down to earth meditatie sessie inplannen om niet naast onze schoenen te gaan lopen? Hoe voorkomen we overschatting van onze kwaliteiten en onderschatting van onze tegenstanders?
    Chapeau voor het 5e, ik vind het heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen