roterende banner

woensdag 20 maart 2013

ENPS 2 toch wel koploper... en kampioen

We hebben gisteren flink uitgehaald door Caissa met 7-1 te verslaan. Eigenlijk met 8-1 want Arjan speelde vooruit voor het vierde en won ook. Er waren gelukkig genoeg fanatieke supporters aanwezig: Sander, Sanne, Rimme, Albert en Theo B zodat de ENPS-sfeer op en top was. Misschien schrijft een van hen nog een verslagje. Sander deed als ‘Razende ENPS reporter’ al een live verslag in het commentaar bij het vorige blogbericht, supergoed. Er was één pijnlijk gemis: Bert had beloofd champagne langs te brengen maar hij had zich verslapen (!) Gelukkig was er nog een ander flesje achter de hand zodat er toch nog geproost kon worden. De supportersschare trok vervolgens het Amsterdamse in, ik weet niet tot hoelaat en wat de schade is geworden want ik haakte na één consumptie af omdat ik vandaag weer vroeg moest werken - ahum, werken, ik heb vanmorgen gauw even dit stukje getypt en het volgende filmpje geüpload (met steengoede muziek!!):
Niek

5 opmerkingen:

  1. Hieperdepieperdepiep!!!
    ENPS2 terug op het niveau waar het, op zijn minst, thuishoort! Gefeliciteerd en op naar het volgende kampioenschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk filmpje, Niek!
    je verslapen om 11 uur 's avonds... dat excuus ga ik onthouden!
    gr.rimme ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie overtuigende overwinning en daarmee gelijk nog het kampioenschap binnen slepen. Klasse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd ENPS2, leuk filmpje!

    Peter K

    BeantwoordenVerwijderen