roterende banner

zaterdag 9 december 2023

Laatste ronde en Weesp

   Partijen        Ranglijst        Kruistabel

De 15e en laatste ronde van de eerste competitiehelft is gespeeld. De top drie is geëindigd Boudewijn - Kees - Martin.
De laatste twee avonden van het jaar spelen in ieder geval het 2e en het 5e. Ik hoop snel aan te kunnen kondigen wat het programma is voor de overige clubleden. De keuze is waarschijnlijk uit: start tweede competitie helft, rapid of Can I. Daar wordt nog overlegd.
Volgende week zaterdag (16 dec) is het open kampioenschap van Weesp. Voor diegene die meedoen start het om 9:45 in het lichthuis op het waagplein in Weesp.
Als ik het goed heb gezien staan er van ENPS 12 deelnemers op de lijst:
Kees
Niek
Eric
Victor
Boudewijn
Ailko
Arjen
Bas
Johan
Martin R
Albert
Wim
Voor deze groep ga ik ook reserveren bij een (waarschijnlijk) pizzeria. (Met ook glutenvrije gerechten). Mocht je niet willen mee-eten laat dat mij dan weten. Ik weet dat Bert komt kijken, die kan natuurlijk ook gezellig mee-eten en dat geldt voor iedereen die komt kijken of nu nog op de reservelijst staat…
Laat je horen…
Forza ENPS, Kees

5 opmerkingen:

  1. Het vijfde team doet van zich spreken in de interne: Dick Lagrand, Gerben Sloot en Martin Hulsing eindigen op hoge posities, ook nog met mooie TPR's bij toch een groot aantal partijen. En David Spaan met 3 uit 3 ook lekker bezig! Erg mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er doen best wel wat sterke spelers mee daar in Weesp ! O.a Juan de Roda Husman elo 2272 ,Jack Blanchard elo 2197 en ene ( 😜) Wim Luberti elo 2110 .Wim heeft eerder meegedaan in Weesp en is in bloedvorm ! Ik gok op Wim Luberti als kampioen van Weesp ! Wat die glutenvrije gerechten betreft ,je moet altijd erg oppassen met dit soort zaken .Het gerecht kan dan wel glutenvrij zijn maar als het is opgeschept met een lepel ,die wel in contact is gekomen met gluten ,ben je nog verder van huis !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roeland komt met Bert mee kijken👍😜

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben eens naar Weesp gegaan per metro en bus duur + 1 uur en 15 minuten kosten 0,0 ( Gratis O.V kaart ) Toen per trein duur +15 minuten kosten + 4,5 euro .Vooral die bus is net een schildpad ,je wacht een half uur en hij neemt een horror route dwars door de Bijlmer .Die gratis O.V telt niet voor de trein .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb me helaas over laten halen om toch mee te spelen met de KNSB-competitie. Logistieke redenen speelden daarbij ook een rol, naast enige nood aan spelers: zaterdagochtend om 09.45 daar aanwezig zijn .. wat een luie donder ben ik toch he Bert? ;-) Ik heb de organisatie al bericht. Veel plezier alvast! Ik kan eventueel wel vrijdag invallen in het 2e als dat nodig mocht zijn.
    Boudewijn

    BeantwoordenVerwijderen