roterende banner

maandag 20 mei 2019

Vrijdag de eerste summerschool

Kom naar de summerschool

Vrijdag start de summerschool met het onderwerp: schaken in de digitale wereld.

Kees zal jullie meenemen in de gekende en de ongekende mogelijkheden van de digitale wereld:
- Hoe werkt het digitale schaakbord en kan je die zelf leren bedienen?
- Hoe kan ik mijn partij op de web-site plaatsen?
- Hoe werkt het online schaken?
- Kan ik mijn partijen kan laten analyseren?
- Wat kost dat allemaal?  (helaas zal er geen bitcoin advies worden gegeven en moeten de drankjes gewoon met euro's worden betaald)

Het kan dus allemaal aanstaande vrijdagI Het format is interactief: Kees zal aan de hand van jullie vragen alles wat hij weet met jullie delen. Als dat niet de toekomst is weet ik het ook niet meer....

Met schaakgroet,
Willy Wortel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten