roterende banner

woensdag 10 februari 2016

Verloren dingen

Ooit werd onze club geleid door voorzitters die konden zwaaien met een van de mooiste voorzittershamers van het land. Een elegant zwart model met bovenop een wit paard. Het is een van de zaken die in de loop van de jaren verloren is gegaan, net als ons roemruchte archief waar Niek en Ronald nog enkele delen van over hebben. We zijn nu al jaren voorzittershamerloos, en voor een licht anarchistische vereniging eigenlijk niet zo’n probleem. Echter onlangs hebben we de stukken weer eens geordend, met dank aan Marcello en Boudewijn, toen ik een merkwaardig half paard in de kast vond. Mijn eerste ingeving was dat die mooi op een hamer zou passen. Ik liet mijn idee vallen bij ons aller erelid Ronald, die direct reageerde met, maar dan moet ie wel wit zijn. Het is misschien leuk als Ronald nog eens precies kan uitleggen hoe het zit met het witte paard, we zijn er geloof ik uit voort gekomen, dan kunnen we dat in ons collectieve geheugen griffen. Ik ben aan de slag gegaan en het resultaat is dat we de komende ledenvergadering weer ouderwets kunnen afhamer. Wie heeft er nog een leuk voorstel om er door heen te jagen?

BEEEEAAAAANG!

Forza ENPS 
Kees

1 opmerking: