roterende banner

maandag 1 februari 2016

De ENPS-er en de wereldkampioen

7 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, maar wie is die gast daar rechts van Carlsen? Bert, weet jij dat misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die ken ik ,dat is een buurtbewoner woont boven Snackbar Johan ,die gast links komt me vaag bekend voor ,zal ik weleens tegen zijn gekomen bij Cafe Tjonge Jonge maar die jonge gozer in het midden ? Joost mag weten wie dat is ! Het gesprek kon ik niet volgen want ze spraken geen Nederlands en er waren ook geen ondertitels in het Indonesisch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trekt die buurtbewoner nou een lange neus naar je Bert?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. top interview, vooral wanneer aan het einde de spanningsboog oploopt, doet Magnus volgend jaar weer mee? Live te zien vanaf 13 jan 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wanneer wordt-ie lid, de wereldkampioen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word wereldkampioen volgende jaar... Ik ben al aan het oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind ik best, maar de volgende cyclus word ik wereldkampioen. Eerlijk is eerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen