roterende banner

zondag 30 maart 2014

Interne, ronde 11

De uitslagen van ronde 11 hebben de ENPS-redactie nog niet weten te bereiken, maar geheel zonder informatie zitten we niet. Steve Michel stuurde een foto van de topborden, hij schreef erbij "Ik heb een foto van bord één en twee genomen, zie bijlage. Peter N en Peter H wonnen."
Peter Nitschke - Pieter Oldenhove 1-0 en Bas Jonkers - Peter Hoekstra 0-1 dus. Ik vermoed, als ik de rangschikking na ronde 10 bekijk, dat Peter Nitschke daarmee nu op de eerste plaats staat.
Niek

UPDATE

10 opmerkingen:

  1. Ik herinner mij dat Sander de USB in ontvangst heeft genomen. Laat op de avond, uit handen van Johan. Deze laatste was nog terug komen fietsen om voor ons, 'externen', de deur open te maken. Het Enps gilde was al gevlogen!
    gr.rr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vraagje aan de elo kenner ! Ik heb een tpr van 2034 in de eerste klasse ,speel gelijk tegen een elo van 1680,verlies gelijk 161 tpr punten,In de 3,e klasse heb ik een tpr van 2044 ,speel gelijk tegen een elo van 1580 en verlies maar 40 punten ! RA RA hoe kan dat ????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt omdat het in de 1e klasse pas je tweede partij was en in de vierde klasse al je zesde. TPR geeft je gemiddelde prestatie aan in die klasse, en bij weinig partijen schommelt een gemiddelde natuurlijk meer dan als je meer partijen gespeeld hebt.

      Verwijderen
  3. Kijk daar heb ik nou wat aan !!! Geloof dat ik die cursus wedstrijdleider volgend jaar ook maar ga volgen ! Schaak al vanaf 1964 maar reglementen kennen ????? ho maar,dank je Sander !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eerste wint van sga-kampioen Almere!! Wat ontzettend goed, gefeliciteerd mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allemaal gefeliciteerd, briljant!
    maaruh..., hoe was het nou met die interne van afgl vrijdag?
    gr.rr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rimme, heb je de UPDATE niet gezien onder het artikel? Sander was inderdaad de bottleneck, hij was even vergeten dat hij ze had. Maar ze staan er op de resultaten, eind goed al goed!

      Verwijderen
  6. Almere was heel sportief na afloop en waren door hun 3.5 punt kampioen geworden, maar ze kunnen niet blij met ons zijn. Twee jaar geleden waren ze al kampioen in de 1e klasse en verloren toen in de laatste wedstrijd van ons. Kortgeleden werden ze door ons uitgeschakeld in de SGA-cup en nu verloren ze weer van ons.Ik stond eerst beter, toen iets minder, maar helemaal op het eind liet hij zich midden op het bord mat zetten. Mark wachtte in het eindspel cool af tot het beste moment om zijn pion te promoveren en daarmee was de overwinning een feit. We hebben nog een kleine kans te promoveren geloof ik. Wie weet, ENPS in de KNSB!
    Over de interne van vrijdag: ik speelde niet zo best tegen Peter Nitschke en die staat nu bovenaan. Ik verheug me al op een spannende tweekamp tussen de Peters. Peter H won van Bas en een aantal andere toppers was niet gekomen, het 4e speelde in de Oranjekerk en daarmee was het wat rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien nog promotie voor het eerste? Er promoveren dit jaar 2 clubs van de promotieklasse en ik begreep van Gerie Opgenhaffen dat Caissa mogelijk afziet van promotie. Dit zou impliceren dat bij een gelijkspel of verlies van Zukertort tegen de Raadsheer wij als tweede mogelijk gaan promoveren.

    Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed van Almere om 3,5 punten van ons af te pakken ! Nee hoor hulde aan ENPS 1,well done boys!

    BeantwoordenVerwijderen