roterende banner

zaterdag 12 mei 2012

Ronde 16?

Yes ronde 16, ik heb mij laten vertellen dat deze nodig was omdat ronde 1 tussen kerst en oud en nieuw slecht was aangekondigd.
Het probleem van de computer blijkt onherstelbaar, de oude laptop moet als verloren worden beschouwd.
De tweede competitie helft is zonneklaar gewonnen door Sanne, maar wie heeft zich geplaatst voor de broadway troffee? Ik zou het niet durven zeggen. Steve en Sanne gaan in ieder geval om het kampioenschap spelen. Ik zet mijn geld graag in op Steve, maar heb mijn sympathie voor de underdog, kom op Sanne je kan het.....
Een back-up computer is inmiddels inzetbaar, de login is enps en het wachtwoord quibus, dat deel ik hier zomaar even zodat het in het collectieve geheugen van ENPS zit.

 De uitslagen waren als volgt:   
Theo H - Johan ½-½
Leo - Har 0-1
Aisha - Albert 0-1
Steve - Mark ?
Stephan - Tony 1-0
Chiel - Niek 1-0
Pieter - Kees 1-0
Sanne oneven
Overigens heeft het vijfde gewonnen, de laatste externe wedstrijd van het seizoen, verslag volgt? er was in ieder geval taart om het einde van het seizoen te vieren van Sander.

Een mooie avond......

Groet van een vermoeide Kees
Forza ENPS!

3 opmerkingen:

  1. Ik werd gevraagd jullie te melden dat tijdens het pinksterweekeinde er een schaaktoernooi is bij grasmat en ook nog een simultaan met Manuel Bosboom. Zie www.hetgrasmat.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zal erbij zijn!
    gr.rr ;)

    BeantwoordenVerwijderen