roterende banner

dinsdag 15 april 2014

Vierde verslaat Almere 6

Raadsheer 3 kampioen

ENPS 4 heeft zijn laatste wedstrijd van het seizoen gewonnen, met 3-5 uit tegen Almere 6, afgelopen maandagavond. Een hard bevochten en mooi resultaat, goed voor een hoge eindklassering in klasse 3B. Tezelfdertijd won De Raadsheer 3 zijn laatste wedstrijd tegen Het Grasmat 2 en is daarmee kampioen. Hartelijk gefeliciteerd, Raadsheren.

Aan het begin van de avond zag het er niet naar uit dat we zouden winnen van Almere, maar stug doorvechten deed de kansen keren. De middenmoot scoorde tenslotte vier punten; met twee remises aan de kop en de staart voldoende voor de winst.

De volledige uitslag:
Peter Delis    - Bert Wijchgel       0,5 - 0,5
Ron Bruins - Arjan van Tuyl 1 - 0
Jeroen Duin - Albert de Roo 0 - 1
Andre Sypkes - Sander Schoonderwoerd 0 - 1
Paul Keizers - Victor Bartman 0 - 1
Jan Huisman - Joost Hecker 0 - 1
Tonny v Weeren - Tom Korff de Gidts 0,5 - 0,5
Ruurd Admiraal - Robin Blenderman 1 - 0
Alle teamleden en invallers hartelijk dank voor hun inzet gedurende het hele seizoen. Volgend seizoen doen we een nieuwe poging om te promoveren.

Victor

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd mooie overwinning! is Albert inmiddels kandidaat voor de externe kanjer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk de meest merkwaardige externe wedstrijd ,die ik ooit gespeeld heb ! Toen ik naar links keek stond Arjan huizenhoog verloren ! Achter mij stond Robin 4 stukken achter ! Geen 4 pionnen maar 4 stukken ! Ik had er een hard hoofd in ! Toen bood mijn tegenstander remise aan ! Ik dacht aan een 8 nul nederlaag dus zei maar Ja ,na samenspraak met de captain ,Toen gebeurde het wonder !! De een na de andere ENPS er werd wakker ! Zelden een team zo zien knokken ! Ongelofelijk ! Volgens mij hadden ze een paar lijntjes coke gesnoven , In het toilet Maar je herkende het team niet meer terug VECHTEN EN NOG EENS VECHTEN !!! Joost en Victor spanden de kroon ! Je zag gewoon de bloeddorst in hun ogen ! Ja verliezen O,K maar niet van Almere ! En natuurlijk weer die onverstoorbare Sander en onze chauffeur Albert ,die op de heenweg rustig links reed op de weg ,toen Victor opmerkte dat het een tweebaansweg was !!!!!!! Toen er een auto bijna op ons reed begreep ik dat hij gelijk had ! Gelukkig hebben wij het overleefd ! Anders had ik dit stuk niet kunnen schrijven ! Toch een mooi resultaat voor E 4 gedeelde 2 e ! Ja wat mij betreft mag Albert de externe kanjer prijs winnen,Als ik hem toevallig win ,handig ik hem meteen aan Albert over bij deze !!! Bedankt Victor dat je mij er toen bij gehaald hebt ! Heb er geen spijt van !

    BeantwoordenVerwijderen