roterende banner

zondag 21 juni 2020

3e ronde online zomercompetitie

De uitslagen van de 3e ronde van de zomercompetitie:
Dick - Albert   ½ - ½ 
Arjen - Ailko   1 - 0
Bas - Gerben    ½ - ½ 
Pieter - Rimme  1 - 0
Eugen - Maarten 0 - 1
Victor - Daan   0 - 1
Rob oneven
Ik kan nog steeds geen partijen bekijken, daarom geef ik hier slechts een reactie van enkele spelers. Ook wel grappig, die verschillende kanten van dezelfde medaille.

In de partij tussen Bas en Gerben Sloot (Siciliaanse opening, Franse variant) won Gerben een kwaliteit. Gerben stond gewonnen, maar de spelers kozen voor zetherhaling.

Bas: Waarom probeerde je niet te winnen?
Gerben: Nou, de kop is er af voor mij. Wel wennen voor een ouwe lul als ik. Liever echt en met meer tijd maar dit is beter dan niets natuurlijk. Vreedzaam einde. Peace man, weet je wel. Mooi zo.

Victor: Daan heeft van me gewonnen. Ik pakte het Frans met b3 en Lb2 totaal verkeerd aan. Hij won terecht met een aanval over de h-lijn.
Daan: In dit wederzijdse foutenfestival was ik de gelukkigste, speelde wel wat aanvallender maar die Victor is een ouwe taaie 🙂
De stand na ronde 3:

1. Arjen, Albert, Dick   2,5
4. Pieter, Maarten, Daan 2
7. Bas, Ailko, Gerben    1,5
10. Rimme, Eugen, Rob    1
13. Victor               0
Bas

1 opmerking:

  1. Bas, je kunt die partijen WEL bekijken, althans mij is het gelukt en als het mij lukt dan jou zeker...Je logt in en dan zie je links boven Gemeenschap staan, daar klik je op en dan vervolgens op Teams en dan kom je in een veld waar staat Mijn teams.Dan klik je op ENPS. Dan klik je op een van de namen, ik deed dat bij Albert8899 want ik was nieuwsgierig naar de partij tussen Dick en Albert. Dan zie je halverwege het scherm 2 tabbladen, links Activiteit (dat tabblad is geopend) en rechts partijen met het aantal ervoor. Daar klik je op en zie daar! Alle partijen van Albert, dus ook die van vrijdagavond...
    Ik kwam er trouwens eerst op een andere manier, via mijn Nickname, dan op profiel klikken en dan zie je onderin het tabblad Activiteit Sloot zich aan bij team ENPS en dan klik je daar op. De eerste manier is korter.En het leuke is dan dat je de partij niet alleen kunt zien maar ook kunt vragen om een computeranalyse...

    BeantwoordenVerwijderen