roterende banner

maandag 1 november 2010

Inschrijving Wijk aan Zee van start

Zie het formulier op www.tatasteelchess.com
Nadat ik het inschrijfformulier had ingevuld kreeg ik de volgende boodschap:
Uw inschrijving is ontvangen, i.v.m. beschikbare zaalruimte kunnen we op dit moment niet garanderen dat u geplaatst wordt. Wordt uw inschrijving geaccepteerd, dan vindt u uw naam binnen 7 dagen op de deelnemerslijst, maar niet voor 17-11-2010.
Voor wie mee gaan doen: vul snel in, liefst vandaag nog, dan weten we 17 nov wie er bij is en kan Chiel de accomodatie regelen.
Niek

13 opmerkingen:

  1. Ik sta er ook bij!

    Irritant: Je mag bij telefoonnummer thuis niet je mobiele nummer opvoeren.

    Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pieter oldenhove1 november 2010 om 17:28

    ik heb me ook ingeschreven
    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is mij ook gelukt. Ik kon wel mijn mobiele nummer als thuisnummer opgeven trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb me ingeschreven, Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb me ook aangemeld voor de weekend 4 kamp

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb me ook ingeschreven.

    Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb me ook ingeschreven voor het weekend.
    Groet,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb Sanne en zelf ook ingeschreven.

    Amédée

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'm signed up for the weekend tournament
    Regis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Samenvattend:

    Niek
    Bas
    Pieter
    Sander
    Mark
    Ronald
    Martin
    Kees
    Chiel
    Sanne
    Amédée
    Regis
    Eric

    hebben zich ingeschreven. Dat wordt een gezellig weekend! Nu maar hopen dat er niemand wordt uitgeloot.. Chiel hoe staat het met de vorderingen rond het verblijf?
    Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb me met Clive aangemeld voor de weekendvierkampen. We hebben al een hotel geregeld.
    Groeten, Marike

    BeantwoordenVerwijderen