roterende banner

maandag 21 december 2015

Vier 3e Kerstdag met het Snelschaakkampioenschap!

Zondag 27 december (3e Kerstdag) kun je onder het genot van een berg heerlijke oliebollen en een lekker drankje proberen de laatste schaaktitel van het jaar 2015 in de wacht te slepen: die van Snelschaakkampioen van Amsterdam!

Eén en ander begint om 12:30 en zal rond 17:30 een winnaar opleveren. Het wordt, net als de andere SGA-toernooien, gehouden in mijn eigen etablissement Spellokaal Ludo op IJburg. Dat is niet zo ver als het lijkt, met gratis parkeren en tram 26 voor de deur.

Dus ENPS'ers: pak die titel!

Hier de aankondiging van de SGA: http://www.sgaschaken.nl/wp-content/uploads/2015/11/snelschaak-15.pdf

Fijne Kerst! Chiel

3 opmerkingen:

  1. Ja ja en 4 e kerstdag weer met een kater opstaan Nee hoor Chiel ik doe mee ! ( voor het eerst in 25 jaar dat ik weer aan een toernooi begin Bert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik voel me vereerd, Bert! Je eerste biertje krijg je van mij!

      Verwijderen
    2. Heb me net per e-mail aangemeld bij Adrienne hoop dat er meer enps ers meedoen ! Bert

      Verwijderen