roterende banner

zondag 27 december 2015

1e kerstdag bridge bij ENPS

Eerste kerstdag zouden we bij ENPS bridge gewoon doorkaarten. Heel druk was het niet, maar we hadden wel wat speciale gasten. Onze eigen Boudewijn! Boudewijn en ik hebben urenlang gevluggerd, het begin was voor mij, maar later won Boudewijn de meeste potjes.

Leuk was het dat we op de bridgeclub ook bezoek hadden van Claudia en Martin. Martin wilde ook wel een potje schaken met ons, daar hield ENPS erg weinig (=0) puntjes aan over, Boudewijn er ik werden ingemaakt. Niet zo gek hoor, Martin heeft een ELO van ongeveer 2300. Hij heeft ooit eens de eer gehad om tegen een echte super-schaakgrootheid een officiële wedstrijd te mogen spelen. Het liep slecht af voor Martin, maar toch.... hij had het wellicht ergens beter kunnen doen!
http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1141212

Groetjes Ronald

6 opmerkingen:

  1. Erg leuk Ronald! Stuur Martin op vrijdagavond eens langs in de vredeskerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En niet vergeten allemaal, er komt nóg een feestje. Aanstaande vrijdag, 1 januari 2016, gaan we films kijken. Ik regel een mooi scherm en HD kwaliteit (schaak)films. Tevens nieuwjaarsborrel&hapjes. We proberen ook bubbles te regelen. Komt allen, partners, buren en vrienden ook welkom!
    Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ENPS toch zonder Niek en Kees ? Kom op schakers komen op 1 januari ! Trouwens waar waren die ENPS -ers bij het snelschaaktoernooi ? zegge en schrijve er waren er 2 ! 1 achter de bar en 1 voor de bar Heel gezellig toernooi won zelf een prijs ( volgens mij uit medelijden aan mij gegeven ) gaf die prijs ook meteen uit medelijden aan een kleine jongen ( die alles verloren had )Manuel Bosboom knikte goedkeurend hij kon het wel waarderen ach ach we zijn allemaal mensen ja toch Niek ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het wel Bert!
      En zijn de uitslagen ergens gepubliceerd?

      Verwijderen
    2. Goede opkomst veel IM en FM meesters mijn eerste tegenstander was IM Miquel Admiraal Wie gewonnen heeft? Hing Ting Lai (natuurlijk )Hij had wel mazzel dat ie NIET tegen mij moest ( ahum )OP het laatst was het bier op moest overstappen op de wijn en je kent het spreekwoord bier en wijn geeft venijn ! Ben weer door de brievenbus mijn huis ingekomen Bert

      Verwijderen