roterende banner

zaterdag 9 november 2013

Interne competitie ronde 9

Partijen - Ranglijst - Kruistabel - Punten per ronde - Voortschrijding

Ik speelde deze ronde tegen de sterke Peter N en het werden al snel, je raadt het al, Nitschkiaanse toestanden. Het was ons achteraf in de analyse niet duidelijk wanneer het mis ging. Eigenlijk kwam ik (met zwart) langzaam in het voordeel. 17. Tb1 was minder, maar daar profiteer ik niet echt van. De eerste zet die Rybka echt afkeurt is 28.Lf1?? In plaats daarvan was 28.Lf3 beter. Na de gespeelde zet (28. ... Txg3) maakte ik geen fouten meer en ging het heel erg snel. Het is een leuke dynamische partij om na te spelen - hoewel ik me realiseer dat mijn mening enigszins gekleurd is! Oordeel zelf: Niek

7 opmerkingen:

  1. ENPS 3 verloor met 2.5 - 5.5...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaahhhhhrrgg...............

      Verwijderen
    2. Aaahhhhhrrgg´???? Gaat het wel goed met je Huib? gr Bert

      Verwijderen
    3. Beste Bert,
      Dank voor je betrokkenheid.
      Nee, het ging niet goed. Mijn gedoodverfde kampioensteam ingemaakt door Duck en zijn kornuiten, dat verbijsterde mijn verstand....
      Maar allee hè, de rust is weergekeerd, geen kampioenschap zonder hobbels!

      Verwijderen
    4. Ik geef Huib groot gelijk,
      We verliezen vaker dan we winnen dit jaar, en dat na vorig seizoen toen de bomen de hemel ingroeiden...
      Ik word er ook niet helemaal lekker van.

      Verwijderen
    5. Het was een rare (en nare) avond. Peter, Martin, Theo en Raf stonden allen goed tot zeer goed, maar wisten samen niet eens een half punt te halen. Om 22.00 uur zag er nog erg goed uit, maar toen sloeg het noodlot liefst vier keer toe...

      Verwijderen