roterende banner

zondag 4 maart 2012

IJs en weder dienende

Schakers,
Het zal jullie niet zijn ontgaan dat de dooi heeft ingezet? Niets lijkt een geslaagd jubileumfeest daarom nog in de weg te staan.

IJsmeester Rimme Rypkema:
"it giet oan!!"

Even op een rijtje:
- Aanvang toernooi is 10 maart, om 11:30 u, deur open vanaf 11:15 (locatie vredeskerk), avondprogramma start rond 17:30;
- Onderstaand de lijst met deelnemers, geef svp door via de comments van deze pagina als je er nog niet op staat, of andersom;
- Deelname aan het toernooi is gratis voor iedereen, aan oud-leden wordt een kleine bijdrage (15.-) gevraagd voor deelname aan het avondprogramma (is de moeite echt meer dan waard!). Voor leden is het geheel kosteloos.
- Op goed gekozen momenten gedurende de dag staan er diverse (persoonlijke) bijdragenvan deelnemersop het programma;
- Het wordt een fantastische dag, houd er rekening mee dat het feest kan voortduren tot in de kleine uurtjes...
- Vragen? Zet het in de comments en je krijgt zsm antwoord.
Alle goeds, namens de gehele feestcommissie en haar getrouwen,

Rimme

1 Rimme
2 Eric
3 Arnaud
4 Niek
5 Ronald
6 Chiel
7 Albert
8 Kees
9 Mark H
10 Johan
11 Bert
12 Pieter O.
13 Joost
14 Sander
15 Sanne

16 Har
17 Bas
18 Roeland
19 Theo H
20 Jan Velde
21 Aisha
22 Arjan
23 Duck
24 Victor Bartman
25 Bert Schaefers
26 Dick Poelemeijer
27 Dennis Lammertsma
28 Ron Kroonenberg
29 Tony Slengard
30 Jan de Vries

31 Hans Looman
32 Andre van Rijn
33 Marcel Hofman
34 Marc Fijnheer
35 Johan Kolkman
36 Jord Hendriks
37 Huib Vriens
38 Peter krijnen
39 Martin Jones
40
...
Afgemeld:
Peter Kersten
Herman Kemp
André de Roo
Rahmat
Raf Tjong-Akiet
Alleen eten: Steve, Theo B, Gerie Opgenhaffen, Mieke van der Meulen

7 opmerkingen:

  1. Andre de Roo vertelde mij dat ie er niet bij kan zijn

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de mensen van de feestcommissie Ik wil er dolgraag bij zijn, maar gezien de slepende kwetsuur aan been, een en ander onder voorbehoud. Ik moet het echt van dag tot dag beoordelen. Natuurlijk hoop ik van harte bij het feest aanwezig te kunnen zijn. Uiterlijk donderdagavond
    zal ik via de site aangeven wel of niet te kunnen komen. Gr. Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jongens, meisje,
    voor de archieven: het vijfde verloor gisteren met 3-1 van Tal-DCG. Aan onze kant wist Sander miraculeus te winnen, Aisha en Peter verloren. Zo ook ondergetekende. Het was voor mij de meest verschrikkelijke, absurde verliespartij uit mijn loopbaan. Ik houd het daarom kort.
    grrrrrrrrrimme

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...ksta niet op de lijst, maar ik kom wel a.s za, om te schaken en verder te feesten...

    groet,
    Victor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je er bij gezet Victor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er zin in!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer jammer jammer
    Ik heb net gehoord dat ik morgenochtend moet werken :-(

    Ik doe dus niet mee met toernooi en feest

    Raf

    BeantwoordenVerwijderen