roterende banner

dinsdag 19 oktober 2010

Kees' derde koningsaanval op rij



Commentaar van Kees:
"De computer geeft drie vraagtekens, allemaal dame zetten van zwart
12 .... Db8 plaatst de dame te ver weg van de actie en te passief. (hij hoeft ook helemaal nog niet weg)
20 .... Db7 onderschat het gevaar van de zwarte loper (Ld6 was de aangewezen zet)
22 .... De7 krijgt zelfs een dubbel vraagteken, al is het eigenlijk al uit
"

Maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar de partij van Ben, 3 offers nota bene, en dan ook nog winnend!
Niek

6 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat ik niet het enige slachtoffer ben!

    Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed potje Kees, beter dan deze ouwe sukkel...

    Je blijft maar lekker nieuwsgierig Niek, ik publiceer geen Nullen :-)

    Geintje, ik heb het bijna verwerk en wellicht vanavond tijd om de partij in te voeren, PGN I presume?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yes yes, PGN en niet anders dan PGN.

    Ik won gisteren in Uithoorn mijn vooruitgespeelde wedstrijd Amstel2-ENPS3. Ik won na eenaanval een stuk op zet 25 en het zou een mooi&leuk potje zijn geweest als de tegenstander gewoon had opgegeven. Maar nee, hij bleef proberen en ik modderen (het leek heel erg op een dramapartij van mij van vorig jaar, ik verloor een eindspel waarin ik een paard meer had) tenslotte won ik ergens na zet 70 op tijd.
    Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niek twee uit twee extern!
    Nu al meer punten dan vorig seizoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Niek,

    hoe krijg ik een partij jouw kant op?
    stuur svp email naar b.de.leur@leisb.org

    fenks Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je gemailt, maar je zou de pgn ook in een commentaar kunnen plakken dan komt het ook goed..
    Niek

    BeantwoordenVerwijderen