roterende banner

zondag 10 oktober 2010

Jubelplan: het vervolg

Volgens mij is het de hoogste tijd spijkers met koppen te slaan met betrekking tot het voorgestelde jubileumfeest. We zouden namelijk een ENPS-delegatie naar Corus sturen en daar een ENPS-enclave stichten.
Mijn voorstel is dat iedereen uiterlijk volgende week op de clubavond heeft aangegeven of, en zo ja, welk toernooi hij wil spelen. Op basis van die gegevens en het beschikbare budget (wie kan mij dat vertellen?) ga ik dan op zoek naar geschikte accommodatie.

Op deze webpagina kun je alle info vinden over de verschillende toernooien.
De aanmelding begint op 2 november en zit altijd bijna direct vol. Een gecoördineerde actie is dus vereist. We moeten onze zaakjes dus ruim op tijd in orde hebben om dat te kunnen laten slagen.
Je kunt je aanmelden voor dit nu al historische evenement door een reactie op dit bericht te geven, of door je volgende week vrijdag op de club bij mij op te geven.

Groet, Chiel

9 opmerkingen:

  1. Chiel,

    Over het jubileum is een en ander besproken op de ledenvergadering. Een van de conclusies was dat er een feestcommissie is geformeerd. Onder andere Kees zit er in geloof ik, die zou je denk ik het beste met ideeën kunnen benaderen.

    Gr Roel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het liefst de weekend vierkamp spelen, van 15 t/m 17 januari.
    Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die weekend 4 kamp lijkt mij ook het leukste


    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me ook leuk en haalbaar: vierkamp 15 t/m 17 januari.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals gezegd is op de ledenvergadering besloten een jubileum commissie in het leven te roepen die met ideeën zal komen. Pas nadat het bestuur akkoord is met de voorstellen kan er sprake zijn van een vergoeding. En dat zeg ik als penningmeester.

    Er is inderdaad budget vrijgemaakt voor de viering van het jubileum. Als ik mij goed herinner was het idee om met zijn allen aan een toernooi mee te doen niet door iedereen even enthousiast ontvangen, maar dat kan natuurlijk veranderen. Indiener van dit bericht en regeerders waren volgens mij niet bij de ledenvergadering aanqwezig, wellicht was het enthousiasme dan wat groter geweest. Ik ben niet lid van de jubileum commissie, maar als ik mij goed herinner heeft de commissie de opdracht meegekregen om met ideeën te komen waar iedereen, of in ieder geval iedereen die wil, aan mee kan doen.

    Groet, Roel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pieter Oldenhove13 oktober 2010 om 22:51

    Het lijkt me erg leuk aan de weekend vierkamp mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weekendvierkamp lijkt mij ook wel wat.

    Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook mee met de vierkamp, lijkt me heel gezellig.

    Overigens hebben we er inderdaad voor gekozen om een 1 dags feest te maken van het jubileum om zoveel mogelijk leden mee te kunnen laten doen.

    In de feestcommissie zitten in iedergeval Sander en ik, meer zijn van harte welkom en ik geloof dat ronald ook toegezegd heeft?

    Groet,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen