roterende banner

vrijdag 29 oktober 2010

ENPS3 wint dik van Amstel2

Sander nam de captainhonneurs waar. Hieronder een kort live-verslag zoals ik het van hem per sms op mijn vakantieadres ontving:
Typo: waar Dick staat wordt Duck bedoeld. Al de precieze uitslagen staan te lezen op de sga website. Ik had de week ervoor vooruit gespeeld, vandaar dat mijn naam ook in de lijst voorkomt.

Jullie hebben ook nog de interne uitslagen van vorige week (ronde 8) tegoed:
Uitslagen
Stand
Kruistabel
Statistieken
Uitslagen per speler
Tot vanavond!
Niek

3 opmerkingen:

  1. Ja, mijn mobiel heeft een eigen willetje. Als hij een woord niet kent maakt hij er gewoon wat anders van. Waar Arnaud staat stond eerst Anand :-) Dat zag ik wél op tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, nieuwkomers paaien met complimentjes is tot daar aan toe, maar Anand... dat gaat wat ver.

    BeantwoordenVerwijderen