roterende banner

zaterdag 21 november 2009

interne

Hoi Allemaal,

Helaas kunnen we nog niet in de boksschool en 'kamperen' we nog even
door in de oranjekerk. Voor de gastvrijheid zijn we de bridgers erg
dankbaar. Dat mag best eens gezegd worden. Doordat we 'kamperen' is
het lastiger de interne lekker te organizeren, maar we doen ons best
en het gaat best goed gegeven de omstandigheden. Een van de problemen
is dat de enps telefoon niet aan staat op vrijdag en dat je dus beter
op tijd kan zijn, maar ook bellen naar de interne wedstrijdleider, de
voorzitter of iemand anders ter plaatse kan een oplossing zijn.
Overigens wordt de interne prima bezocht maar kan het altijd beter.
Waar zijn de vaste spelers zoals Rahmat, Albert, Sander, Rimme, Andre,
Jan, Remco, Mark of Bert? Als die ook nog komen is het wellicht veel
te druk, maar wel gezellig. Overigens zien we elke week nieuwe leden,
deze week kwam good old Frans van Altena en Amstelveen speler
Boudewijn Van Beckhoven.

Ik heb deze week geen stickie met de uitslagen maar geef ze even uit mijn hoofd:

Theo - Roeland    1-0
Joost - Roel 0-1
Boudewijn - Frans 1-0
Tony - Duck 0-1
Amadee - Leon 1-0
Kees - Sanne 0.5-0.5
Leo - Eric 0-1
Bas - Johan 1-0
Overigens staat Regis nog steeds op de eerste plaats.

Groet,
Kees

PS: Hieronder vind je het verslag van het tweede, geweldig om zo'n
team te coachen, de opstelling te bedenken en te zorgen dat iedereen
er op tijd is. Zoals het eruit ziet zouden ze best wel eens kampioen
kunnen worden. Nu wil het dat we dringend op zoek zijn naar een extra
team captain / coach voor het vijfde team, maar Bas heeft aangegeven
dat hij wel wil ruilen als iemand wel het tweede team kampioen wil
maken. Wie o wie wordt over 40 jaar erelid en dit jaar nog winnend
coach en misschien wel de beste team captain ooit in de geschiedenis
van ENPS?!

6 opmerkingen:

  1. Twee correcties: Het is Amédée en volgens mij won Theo van Roeland.

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het allemaal toch weer gelukt is met de interne. Ik worstel nog even met de griep, maar hoop er volgende week weer te zijn. Scherp, dorstig en genadeloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klopt theo won inderdaad, en sorry Amédée, ik zal het niet meer fout schrijven. Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. BTW: Sanne op het moment dat je de eerste keer remise aanbood, kan ik je loper slaan..... in de partij niet gezien, maar in de analyse kon ik het niet geloven dat we dat gemist hebben...... laat het je over twee weken zien. Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het gisteravond toen ik de partij analyseerde.

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de score van Theo - Roeland in 1-0 veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen