roterende banner

zaterdag 28 november 2009

Dezelfde cijfers voor het derde


Ruim gewonnen dus, met dezelfde cijfers als waarmee het eerste gisteren won. Het ging echter niet zo soepel als het lijkt, er was een moment dat ik nog even twijfelde, maar gelukkig kwam alles weer op de pootjes terecht.
Onze nieuwe aanwinst Amédée Souquet won mooi van een speler met 1891 elootjes, dus daar kunnen we ons gelukkig mee prijzen. Amédée dacht erover zijn partij naar me te e-mailen, als ik hem krijg dan wordt ie op deze website getoond.
Net als de vorige keer hadden we maar één verliespartij, en weer was die van Theo Hendriks en weer verloor hij nadat hij gewonnen stond! Theo, we lijden met je mee. Wat een smart en ellende.

We moesten uitwijken naar de kerkzaal omdat de sleutel naar het kleine lokaaltje van de pastorie zoek was. Helemaal niet erg, alleen een beetje koud, maar het leverde wel het volgende fraaie plaatje op:


Zo vaak is er op deze manier niet een komplete externe sga-wedstrijd vastgelegd! En wat dacht je van deze. Een paar van onze spelers met de gehele bijbel in slechts 2 dimensies op de achtergrond:


Vlnr Sanne, Chiel en Tony. Elk grijs vlakje achter hen is een bladzijde uit de bijbel. Het zijn er een stuk of 11 a 1200, maar als je ze allemaal zo naast en bovenelkaar ziet valt het toch een beetje tegen. Het komt nogal klein over. Is dat het nou, denk je onwillekeurig, waar iedereen zich zo druk over maakt?
Er werd ook intern gespeeld:


er waren 7 partijen, Jord werd uitgeloot. Ook hier weer mooie foto's, het is bepaald geen straf om in de Oranjekerk te moeten spelen.


De uitslagen en stand heb ik niet ik hoop dat wedstrijleider Chiel ze mij zo snel mogelijk toemailt.
Niek

6 opmerkingen:

  1. Bij gebrek aan USB-stick en aan puf (tien keer die trappen op en neer met borden, klokken, stukken, achtergelaten kopjes koffie en bierflesjes ging me na een externe partij niet in de koude kleren zitten (ach en wee))geef ik hier de uitslag uit mijn hoofd. Wellicht niet compleet.

    Nieuwe (voor mij) onbekende- Martin 0,5-0,5
    Roeland - Roel 0-1
    Joost - ? 1-0
    Albert - Mark 0-1
    Theo B. - Leo 1-0
    Niek - Bas 1-0

    De rest weet ik echt niet meer. Staat wel gewoon in de computer.
    Zoals je uit deze zinnen misschien kunt opmaken, lijkt het mij geen slecht idee de logistiek iets gezamenlijker ten uitvoer te brengen zolang we niet op ons eigen stekkie zitten. Ieder z'n eigen bord/klok en kopjes/flesjes opruimen lijkt me een simpele start!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chiel,
    Lijkt mij een goede suggestie, een aanvulling: Joost verloor van Remco/Remko (Niet te verwarren met Rembo en Rembo) en de tegenstander van Martin heet Boudewijn.

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arjen, Sanne op drie uit drie. Duck op 2.5 uit 3 en Amédée op 2 uit 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chiel,

    Zeker niet zo mooi dat ze alles hebben laten opruimen, dat mag nooit meer gebeuren.

    Grrrrrr...oet,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even een reactie op Anoniem:
    De mannen uit het derde doen het allemaal uitzinnig goed. De invallers scoorden dit jaar tot nu toe 0 uit 6. De basisspelers daarentegen schreven een formidabele 15½ uit 18 bij. Ga zo door jongens!!

    BeantwoordenVerwijderen