roterende banner

zondag 19 november 2023

Feest

De afgelopen jaren is het lastig gebleken een feest voor de club te organiseren. Zoals op de ALV besproken hebben we een alternatief plan bedacht. We gaan op 16 december meedoen aan het open kampioenschap van Weesp. We kleden dat aan met een bezoek aan de lokale horeca, voor een pizza o.i.d. Op kosten van de club.

Mocht je mee willen doen. En dat wil je. Het wordt namelijk een super gezellig schaakdag in het mooie stadje Weesp. Sommige verwachten zelfs legendarisch. Je moet je nog wel even inschrijven. Er zijn nog genoeg plaatsen over en we zijn van harte welkom.

Alle informatie is terug te vinden op www.weesperschaakclub.nl

Het handigste is om je je meteen in te schrijven als je dit leest. Van uitstel komt namelijk afstel en daarna grote spijt dat je er niet bij bent geweest.

Op 16 december is het schaakfeestje in Het lichthuis, waagplein 10 in……. inderdaad Weesp.

Forza ENPS
Kees

4 opmerkingen:

  1. Maximale aantal deelnemers zijn 80 personen .Van ENPS heb ik genoteerd 1) Kees Bakker ,2) Marc Hekker (?) 3) Niek Verweij 4) Eric Van Rijkom 5) A ( Ailko ?) Van der Veen 6) Victor Bartman 7) Boudewijn Van Beckhoven .Kom op Beste ENPS leden er zijn nog 40 plekken over ! Geef dat ENPS feestje wat meer glans ! Ik kom zelf ook maar speel niet mee ! Na de eerste ronde ben ik toch al mabok ( dronken )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thx for the reminder!. Heb me ingeschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Have fun, ik ben er (helaas) niet bij, ga 's avonds naar het Concertgebouw en wil daar wel zowel nuchter als op tijd arriveren...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb me ook ingeschreven. Gr, Michiel

    BeantwoordenVerwijderen