roterende banner

dinsdag 9 november 2021

Nagekomen berichten en updates

ENPS-blog bezoekers per dag 

De partij van Daan Z tegen Manuel Bosboom heeft op een bepaalde manier tóch het gewenste resultaat opgeleverd: het meeste website-bezoek van het afgelopen jaar.

Daan appte over die partij: "in de opening stond ik prima, maar mijn e5 was toch te enthousiast. Ik dacht dat ik met Db4 een kwaliteit zou winnen, maar toen het op het bord stond zag ik dat Manuel wel erg veel compensatie kreeg, dus speelde ik maar Lf2 terug. Daarna ging het allemaal nog wel, al staat zwart daar wel iets beter. Het voornaamste dat ik mezelf kwalijk neem is dat hij na Pd4+ remise aanbood. Ik wist eigenlijk wel, dit moet ik aannemen, maar ik kan dat gewoon niet, ik vond de stelling nog te interessant. Hopelijk missen we volgend week dit halfje niet :)"

Verder zijn de uistlagen van het vierde (nipt verloren met 3½-4½) te lezen op de SGA site 

Niek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten