roterende banner

zondag 14 november 2021

Bericht van de secretaris

Allen,

Ik las op OLA:

'Mijn KNSB' in OLA is op 9 november OLA geactiveerd. Ieder lid kan via het in OLA opgevoerde mailadres een inlog aanmaken. Daarmee kan het lid de eigen persoonlijke voorkeuren en contactgegevens aanpassen.

OLA is te vinden op https://ola.schaakbond.nl/
Dit is de Online LedenadministrAtie van de KNSB.

Inloggen doe ik zelf altijd via mijn KNSB-relatienummer.

Zorg ervoor dat je contactgegevens hier correct vermeld staan, zodat de secretaris en de teamcaptains je kunnen bereiken.
Je mag wijzigingen ook aan mij doorgeven op 
eerstenps@gmail.com. 

Als je nooit mails ontvangt van mij, heb ik je mailadres waarschijnlijk niet. Of misschien moet je je spam-filter controleren en in je apparaat invoeren dat het mij kan vertrouwen.
Vorige week heb ik bijvoorbeeld een bericht verspreid over de 'gele kaart van de kerk'.

Bij voorbaat dank,

Bas

1 opmerking: