roterende banner

zaterdag 24 mei 2014

Peter Hoekstra wint eerste finalepartij

Peter Hoekstra won met zwart van Peter Nitschke in de eerste finalepartij om het clubkampioenschap. De Peter uit Heerhugowaard gaat vast een analyse sturen, de partij volgt dus nog. De 2e en laatste finalepartij laat nog even op zich wachten, die staat pas over een maand, op vrijdag 20 juni, op de agenda.

De anderen speelden een gewone interne competitieronde. Wedstrijdleider Jan de Vries moest met de hand indelen, want er zat geen beweging in onze oude laptop. Jammer, nu kon de update van de rapideindstanden van vorige week ook niet worden bijgewerkt. Ik beloofde de laptop mee te nemen voor nader onderzoek maar ik vergat 'm toch ... :-(
De kans dat er iets te reparen valt is overigens klein, Jan zelf was oneven en heeft de halve avond al van alles geprobeerd. Ik heb geloof ik op mijn werk nog ergens een laptop over, ik zal 'm de volgende keer meenemen. Wie heeft de software? Laat me even weten, dan kan ik daar een afspraak over maken.

De uitslagen van ronde 16:
Steve   - Mark   ½-½
Niek - Johan ½-½
Theo - Har 1-0
Tom KdG - Albert 0-1
Laurens - Bert 0-1
André - Leo 1-0
Victor - Rimme ½-½
Niek

1 opmerking: